Eerlijk en reëel advies in begrijpelijke taal. Kies ook voor Van Meel & Jonkers!

Overstappen naar een nieuwe accountant is veel eenvoudiger dan dat je zou denken. Opzeggen en overstappen van accountant is helemaal niet zo lastig. Wil je eerlijk en reëel advies in begrijpelijke taal? Kies dan voor Van Meel & Jonkers! Een overstap is in slechts in 5 stappen geregeld.

Een accountant is de steun en toeverlaat van iedere ondernemer. Hij is betrokken bij de jaarrekening en geeft advies over de financiën of administratie van je bedrijf. Overstappen lijkt daarom misschien lastig, maar dat is het niet! Laat je niet tegenhouden, maar kies voor dat wat het beste is voor je onderneming of organisatie. Volg je onderbuikgevoel, wij regelen de rest.

1. Zorgeloos overstappen met onze overstapservice

Overstappen naar Van Meel & Jonkers hoeft niet lang te duren. Om jou goed te leren kennen starten we met een advies- en kennismakingsgesprek, zodat we jou advies kunnen geven dat bij jouw situatie aansluit.

2. Opzeggen en afstemmen

Wij stemmen met je huidige accountant af hoe de overstap zo makkelijk mogelijk kan verlopen.

3. Informeren

Alle betrokken instanties informeren over de wijziging (o.a. Belastingdienst).

4. Overdracht

Wij maken de uitstelregeling bij de Belastingdienst in orde.

5. Wegwijs maken

Wij nemen jouw situatie onder de loep en informeren je over wat misschien beter of anders zou kunnen.

Persoonlijk contact

Wij vinden het belangrijk om onze klanten goed te leren kennen. Alleen zo komen we tot een duurzame relatie. Vraag je jezelf af wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op. Je kunt ons bereiken via 0164-210090 of info@vanmeelenjonkers.nl