Voor werkgevers

De afdeling personeelsadministratie is een belangrijk onderdeel van onze organisatie. Deze afdeling houdt zich, naast het voeren van salarisadministraties, bezig met alle zaken die horen bij het in dienst hebben van werknemers. De werkzaamheden lopen uiteen van het opstellen van arbeidsovereenkomsten, onderhouden van contact met uitvoerende instanties en adviseren over de privatisering van werknemersverzekeringen tot begeleiden van ontslagkwesties.

Als je over inloggegevens beschikt kun je als werkgever online gegevens raadplegen en downloaden. Klik hiervoor op de knoppen op deze pagina.

Ben je benieuwd wat Van Meel & Jonkers voor jouw bedrijf of organisatie kan betekenen? Neem voor een vrijblijvend gesprek contact met ons op.

“Wij denken mee met werkgevers en dragen bij aan de tevredenheid van zijn werknemers. Als alles op administratief gebied goed geregeld is levert dat vele voordelen op. De ondernemer vergroot zijn kennis en de motivatie onder het personeel wordt verhoogd.”

Drs. C.W.L.M. (Eric) van Meel AA
Directeur accountancy